poniedziałek, 22 lipca 2013

C

Każdy z nas kiedy rozpoczyna naukę czegoś nowego i nieznanego jest poważnie przerażony, zastanawia się nad sensem kontynuowania czynności z tym związanych.
Ja również miałam sporo problemów, wątpliwości, musiałam stoczyć ze sobą prywatną wojnę o to żeby nie zrezygnować i zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.
W końcu natrafiłam na bardzo ciekawą książkę w sumie był to zupełny przypadek, każdy student obserwuje swoich kolegów i koleżanki, każda nowa książka jest potencjalnym materiałem dzięki któremu możemy sobie ułatwić naukę do takowego przedmiotu.
I właśnie tak nabyłam tą książkę.

Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II- autor K.N.King



W trakcie pasjonującej lektury - zgadza się, K.N. King potrafi w ten sposób pisać o swoim ulubionym języku - poznasz wszystkie aspekty programowania w języku C, począwszy od jego historii, poprzez fundamentalne pojęcia funkcji, zmiennych, a skończywszy na zarządzaniu pamięcią oraz wykorzystaniu wskaźników. "Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II" to obowiązkowa pozycja dla każdego studenta poznającego tajniki tego języka. Programiści znający język C niewątpliwie docenią kunszt autora, a książka znajdzie zastosowanie jako przekrojowy przewodnik - taka pozycja powinna być na półce każdego programisty! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz