sobota, 12 grudnia 2015

Programista szuka pracy. Kulisy rekrutacji w branży IT

I dziś ciąg dalszy tematu rekrutacji, jak wczoraj wspominałam bardzo ważne są cztery czynniki w ogólnym procesie rekrutacji.

- czy dobrze odpowiedziałem na pytania?
- czy nie popełniłem żadnych błędów w komunikacji ja-rekruter?
- czy moje CV jest dobrze zrobione?
- czy dobrze opisałem swoje doświadczenie?

Lecz najważniejsze jest pierwsze wrażenie, pierwszym kontaktem z rekruterem jest dokument zwany Curriculum Vitae. W dokumencie musimy umieścić najważniejsze informacje, które mają związek z stanowiskiem na które aplikujemy.

W książce "Programista szuka pracy. Kulisy rekrutacji w branży IT" uwzględnione są porady dotyczące tego jak napisać poprawnie CV, umieszczone są tam przykłady źle napisanych jak i CV napisanych dobrze. Dzięki temu czytelnik może wyeliminować błędy już na starcie, nieraz bywa tak, że skreślają one kandydata i dostajemy odpowiedź od osoby rekrutacyjną negatywną z miejsca.

 Czytając kolejne rozdziały poznasz różne problemy programistyczne oraz podejściami do ich rozwiązywania. Zobaczysz czym Cię mogą zaskoczyć rekruterzy w obszarach związanych z listami, grafami oraz rekrurencją. Poznasz również pytania, które pojawiają się w związku z wzorcami projektowymi, programowania obiektowego oraz baz danych.

Jest to obowiązkowa lektura dla osób szukających pracy.
 

"Programista szuka pracy. Kulisy rekrutacji w branży IT" - autor John Morgan, Noah Kindler, Eric Giguere




Książkę można znaleźć na stronie wydawnictwa Helion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz